14 Aralık 2012 Cuma

2009 İSMEK FESHANE SERGİSİ-YEMEK BRANŞI

muhteremle sergiye
İSMEK 12. yıl sonu genel sergisini Cumartesi günü Feshane'de açtı.
Ben dün sergiye gitme fırsatını buldum ve gittim.
Her şey yine tek kelime ile mükemmeldi.
Yapılan eserleri, verilen emeği görünce insanın bunu bir kursiyer mi yapmış diye inanası gelmiyor.
Hepsi birbirinden güzel ve muhteşem eserler var.
Yapılan eserler o kadar güzel sunulmuş ki, o kadar emek verilmiş ki 1 hafta içinde toplanıyor olmasına üzülüyorsunuz.
Unutmayın serginin süresi Pazar günü bitiyor.
İsmek sadece el sanatları, dikiş-nakış gibi branşlarda değil, meslek edindirmeden tutun da, hobi olarak yapılabilecek pek çok branşta eğitim veriyor.

GÜNCELLEME;
2009 yılında sergilenen 12. İsmek Feshane Sergisi'ne ait bütün resimlere ve branşlara, hazırladığım fihrist ile kolayca ulaşabilirsiniz.
Fihristte ulaşmak için  TIKLAYIN

Yemek Branşıda yine İsmek'te yer alan branşlardan birisi.
Ben geçen yıl ki gibi bu yılda yemek branşına ait resimleri hem yemek sayfamdan, hemde gezi sayfamdan yayınlamayı uygun buldum.

Şimdi sizi yemek branşına ait resimlerle baş başa bırakıyorum.





Soğan soslu bonfile.

Karışık zeytinyağlı tabağı.

Pirzola.





















Baharatlı rulo tavuk.


Enginar.


Jöle ile hazırlanmış çeşitli tarifler;




Ekmek Çeşitleri.

Görüşmek üzere!...

2 yorum:

  1. etajiere bayildim tabakalar ona keza
    hastasiyim porselenin .
    sagolasin gülüm objektifine yüregine saglik
    hayirli bir hafta sonu diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Melekcim :)
      Bende porselen modellerine, yemek sunumlarına hayran oldum.

      Sil