14 Kasım 2012 Çarşamba

2007 İSMEK FESHANE SERGİSİ

Bugün İSMEK 2007 Feshane sergisinden bahsedeceğim.
Haziran 2007 'de yapılan sergiye gitme şansını yakalayamadım.
Bu resimleri İsmek Mefruşat bölümünün kursiyerlerinden olan,
teyzemin kızı Tayyibe'den aldım.
Ben el işi yapmaya düşkün yada hevesli olmayan birisiyim.
Fakat bu resimlerde ki el işçiliği-el emekleri-göz nurları takdiri hak ediyorlar.
Bu ne emek, ne azim, ne sabırdır.
Sanırım bu işe gerçekten gönül verenler başarılı oluyorlar.
Emeği geçen herkesin (öğretmen-yönetici-kursiyer) ellerine, gönüllerine sağlık.
Resimlere baktıkça keşke bende sergiye gitseydim diye iç geçirdim.
İnşallah bundan sonra ki bütün sergilere gidebilirim.
Sergiden 100'e yakın resim var, 4 bölüm sürecek bir yazı daha doğrusu resim şöleni sizleri bekliyor.

 
Değişik branşlarda verdiği eğitimlerle İstanbul'lulara ulaşarak aile ve ülke ekonomisine katkı sağlamayı amaçlayan İSMEK, 1996 yılından bu yana 49.070 kişiye ücretsiz kurs imkanı sağladı.
İSMEK; El Sanatları, Müzik Eğitimi, Sağlık ve Spor, Dil Eğitimi, Bilgisayar Eğitimi, Moda Tasarımı, Görsel Sanatlar, Mesleki ve Teknik Eğitim, Özel Eğitim ve Güzel Sanatlar gibi alanlarda ücretsiz kurs düzenliyor.

 Şimdi sizi sergiden çekilmiş resimlerle baş başa bırakıyorum.
















































 Diğer resimleri 2. bölümde yayınlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder