12 Mayıs 2016 Perşembe

2015 İSMEK FESHANE SERGİSİ-TEZHİP

muhteremle sergiye
2015 İsmek Feshane sergisine "Sanat ve Tasarım" bölümüne ait "Tezhip" branşı ile devam ediyoruz.
Bu branş ile ilgili daha fazla bilgiyi ve kurs merkezlerini buradan öğrenebilirsiniz.
Tezhip branşına ait resimler 2015 İsmek sergisine ait son resimlerim, 4 bölüm sürecek olan Tezhip resimlerinden sonra fihrist hazırlayarak 2015 sergisine ait son yazıyı yayınlayacağım.
Daha sonra 2016 yılı sergisinin duyurusu olan yazı ve afişi yayınlayacağım.

Tezhip branşı geçen yıl ki sergide çok güzel bir çalışmaya imza atmış.
Hazırladıkları eserlerde belli dönemlere ait eserleri örnek ve model olarak çalışmışlar.
Eserlerin yanında hangi döneme ait olduğu ve hangi tarihi eserden esinlendiklerini yazan bilgi kartları vardı fakat ben bunları sonradan fark ettiğim için bütün bilgi kartlarının resimlerini çekemedim.
Şimdi sizi 4 bölüm sürecek olan bu muhteşem çalışma ile baş başa bırakıyorum.


Yemek blogum Muhterem'le Afiyetle de pek çok kez yazdım ama burada hiç bahsetmemiştim, ben Kastamonu'luyum.
Bu bölümde pek çok eserde model alınan Kastamonu Kasaba Köyünde bulunan tarihi Mahmut Bey camiini çok şükür daha önce ziyaret etme fırsatım oldu.
Mahmut Bey Camii hakkında gezi sayfam için hazırladığım bol resimli yazıya BURADAN ulaşabilirsiniz.

















tezhip eğitimi

tezhip eğitimi



2. bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder