10 Aralık 2016 Cumartesi

2016 İSMEK FESHANE SERGİSİ-ADIM ADIM ÜSKÜDAR SERGİSİ

Ressam Hoca Ali Rıza
2016 İsmek Feshane sergisi resimlerine devam ediyorum.
Bir önceki bölümde 15 bölümlük "Makine Nakışı" resimlerinin sonuncusunu yayınladım.
Bu bölümde konudan fazla uzaklaşmadan Küçük Bedesten salonunda sergilenen Makine nakışı ile hazırlanan "Adım Adım Üsküdar" isimli serginin resimlerini yayınlayacağım. 
Bir sonra ki bölümde yeni bir branş ile sergi resimlerine devam edeceğim.




küçük bedesten salonu
İSMEK, her yıl gerçekleştirdiği genel sergilerinin yanı sıra “İSMEK’in Ustaları” üst başlığı ile ayrıca sergi düzenliyor.
Bu sergilerin birisi de “Adım Adım Üsküdar” isimli Makine nakışı sergisi, bu sergi için makine nakışının hoca ve kursiyerleri Üsküdar'ı konu alan Ressam Hoca Ali Rıza Bey'in resimlerini makine nakışı ile hazırlamışlar.
Bu sergi yıl içinde Dolmabahçe Sarayında Camlı Köşkte sergilendi.
Dönem sonunda Haziran ayında Feshane’de Küçük Bedesten salonunda da koleksiyonun belli başlı eserleri sergilendi.
Bu eserlerin bazısı da makine nakışı standında ki ürünlerle birlikte sergilendi, salonda ki diğer eserleri ayrı bir bölümde yayınladım.
O bölüme BURADAN ulaşabilirsiniz.























Yeni bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder