20 Nisan 2015 Pazartesi

2014 İSMEK FESHANE SERGİSİ-RESİM (2)

Painting exhibition
İsmek Feshane sergisinde resim branşına ait resimlerin 2.bölümü ile devam ediyorum.
Benim İsmek sergilerinde en severek dolaştığım yerlerin arasında resim bölümünün proje çalışmaları var.
Bu sergide de resim bölümü birbirinden güzel eserler ve projeler hazırlanmıştı.
Hepsini büyük bir hayranlıkla izledim.


Prenses Grace Kelly
Evlilik ve Düğün ile ilgili çok güzel eserler hazırlanmıştı.



resim proje çalışması


Proje çalışmalarının yanına konu ile ilgili açıklamalar yazılmıştı.
Bilgi için resimlerini çektim, proje resminin altında yayınlıyorum açıklayıcı bilgileri bu yazılardan okuyabilirsiniz.

resim kursu


painting classes
Bir Evlilik Ritüeli adında ki projede bir evliliğin geçtiği süreçler aşama aşama resmedilmiş.






kız isteme töreni

yüzük tepsisi

söz şekeri

çeyiz


kına gecesi hazırlıkları

kına gecesi

düğün

resim eğitimi

resim kursu

painting classes

painting classes


painting classes

fütirizm





3. bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder