28 Nisan 2015 Salı

2014 İSMEK FESHANE SERGİSİ-KALİGRAFİ

2014 İsmek Feshane sergisine "Kaligrafi" branşı ile devam ediyorum.
Kaligrafi ile ilgili daha fazla bilgi almak ve kurs merkezlerini öğrenmek için, bakınız;

Kaligrafi

rabbi yessir



İsmek sergi resimlerini çekmek benim bütün günümü alıyor.
Hiç durup dinlenmeden neredeyse 8-9 saat bütün serginin resimlerini çekiyorum.
Akşam üzeri inanılmaz bir yorgunlukla, son branşların resmini zor çekiyorum.
Kaligrafi bölümünde resim çekmeye başladığımda gün bitmek üzereydi, tam günün yorgunluğunu iyice hissetmeye başlamıştım ki karşıma bu yazı çıktı "Dinlenmemek üzere yola çıkanlar asla ve asla yorulmazlar"
Benim için çok motive edici bir cümle oldu :)



yazı sanatı kaligrafi





















Yeni bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder