1 Mayıs 2014 Perşembe

2013 H.E.M-JANOME NAKIŞ YARIŞMASINI KAZANAN ESERLER

janome
Halk Eğitim merkezlerinin 2013 yılında Yeşilköy CNR fuar merkezinde düzenlediği yıl sonu sergisine ait resimlere devam ediyorum.
Bugünkü bölümde Janome makineleri ve Halk Eğitim merkezlerinin birlikte düzenlediği nakış yarışmasında ödül kazanan eserleri görebilirsiniz.
1. resimde ödül alan ilk 3 eseri görüyorsunuz, ayrıntılarını yazının devamında bulabilirsiniz.

Ödüllü Makine Nakışları
Serginin sponsorlarından "Janome" yıl içinde düzenlediği yarışmaya katılan eserleri ve kendi ürünlerini tanıttığı bir stant açmıştı.
Makine nakışına ait müthiş ürünler sergileniyordu.
Stantta ki makine nakışına ait ürünleri ve yarışmada dereceye giren, mansiyon alan ve sergilenmeye değer görülen eserleri 2 bölüm halinde yayınlayacağım. 

Demirbilek
Milli Eğitim Bakanlığı hayat boyu öğrenme genel müdürlüğü ile Janome'nin Türkiye mümessili Demirbilek Makine Sanayi ve Ticaret L.T.D Şirketi işbirliğinde, Halk Eğitim Merkezleri arası düzenlenen çeşitli teknikler kullanılarak hazırlanan eserlerin katıldığı nakış yarışmasına katılan ödül kazanan ve sergilenmeye değer görülen eserler.

2013 YILINDA DERECE ALANLAR

SERGİLEMEYE DEĞER GÖRÜLENLER
*Kazananların listesi Janome  web sitesinden alınmıştır.

janome ödül kazanan
Türkiye Birincisi. 

demirbilek

demirbilek janome
Türkiye ikincisi. 

Türkiye 2.si

halk eğitim merkezleri

halk eğitim

Türkiye 3.sü
Türkiye üçüncüsü 

janome nakış

demirbilek nakış


Halk eğitim makine nakışı


janome












2.bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder