7 Nisan 2014 Pazartesi

2013 HEMFEST-PROJE VE SATIŞ STANDLARI

2013 yılında CNR Fuar merkezinde düzenlenen Halk Eğitim Merkezleri sergisine ait resimlere, proje ve satış standlarına ait resimlerle devam ediyorum.




Bahçelievler Halk Eğitim Merkezi
Bahçelievler Halk Eğitim Merkezinin standı. 

Güngören Halk Eğitim Merkezi
 Güngören Halk Eğitim Merkezinin standı.

Fatih Halk Eğitim Merkezi
Fatih Halk Eğitim Merkezi 

Kadıköy Halk Eğitim Merkezi
Kadıköy Halk Eğitim Merkezi 

Esenyurt Halk Eğitim Merkezi
Esenyurt Halk Eğitim Merkezi 

Çatalca Halk Eğitim Merkezi
 Çatalca Halk Eğitim Merkezi

Beylikdüzü Halk Eğitim Merkezi
Beylikdüzü Halk Eğitim Merkezi 

Bağcılar Halk Eğitim Merkezi
Bağcılar Halk Eğitim Merkezi 

Arnavutköy Halk Eğitim Merkezi
 Arnavutköy Halk Eğitim Merkezi

Şişli Belediyesi
Şişli belediyesine ait bu stantta, eski gazete ve dergilerle hazırlanan çok şık çantalar vardı.

Şile Halk Eğitim Merkezi
Şile Halk Eğitim Merkezi 

Üsküdar Halk Eğitim Merkezi
 Üsküdar Halk Eğitim Merkezi

Büyükçekmece Halk Eğitim Merkezi
Büyükçekmece Halk Eğitim Merkezi

Bir sonra ki bölümde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder