8 Nisan 2014 Salı

2013 HALK EĞİTİM MERKEZLERİ SERGİSİ

Muhterem'le sergiye
Halk Eğitim merkezlerinin 2013 yılında Cnr fuar merkezinde düzenlediği sergiye ait resimlerin ayrıntılarını yayınlamaya devam ediyorum.
Bugünkü bölümümüz karma eserlerden oluştu.
Bu bölümde ağırlıklı olarak boyama branşına ait resimleri, alüminyum folyo, hat, ebru gibi farklı branşlarda ki eserleri bu bölümde görebilirsiniz.

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi
Yukarıda ki resimde duvarda gördüğünüz "Kağıt Rölyef" bölümüne ait resimleri bir sonra ki bölümde yayınlayacağım.

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Boyama

Boyama

Bu bölümde resimlerini gördüğünüz ürünlerin hazırlanmasında emeği geçen kurslar.

aluminium foil art

Aluminium foil art

folyo

muhteremle sergiye

Boyama

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Boyama

boyama

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi


Ebru

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi

Halk Eğitim Merkezleri Sergisi
Bir sonra ki bölümde "Kağıt Rölyef" bölümüne ait resimlerde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder