2 Mart 2014 Pazar

2013 İSMEK FESHANE SERGİSİ-KİTRE BEBEK

Kitre Bebek
İsmek sergi resimlerine kitre bebek bölümü ile devam ediyorum.
Feshane'de düzenlenen sergi de geçtiğimiz yıllara oranla daha az ürün vardı.
Bazı branşların eserleri de büyük salonda kurulan atölyelerde sergileniyordu.
Ben sergiyi gezerken kitre bebek standını bulamadım "acaba yok mu?" diye düşünürken son anda kitre bebek için ayrıca bir sergi standı olmadığını sadece atölye bölümünde ki eserlerin sergilendiğini fark ettim, resimlerini çektim. 

Kitre Bebek
Kitre bebek stantlarını gezmeyi çok seviyorum.
Hepsinin kendine ait bir hikayesi var.
Bebekler en ufak ayrıntısına kadar düşünülerek hazırlanmış.

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

tragacanth baby

tragacanth baby

tragacanth baby

tragacanth baby

tragacanth baby

tragacanth baby

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek

Kitre Bebek
Bir sonra ki bölümde "Tabbi Kumaş Çiçek Yapımı" yani suni çiçek bölümüne ait resimleri yayınlayacağım, görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder