18 Şubat 2013 Pazartesi

2010 İSMEK FESHANE SERGİSİ-BOYAMA

2010 İsmek Feshane sergisini "Boyama" branşı ile bitiriyoruz.
Sergiden dönüp, bu branşa ait resimleri ayırıp, klasöre kaydettiğim zaman sırf Boyama branşına ait çektiğim resim sayısının 180'in üzerinde olduğunu görünce çok şaşırdım.
Boyama branşı Ahşap, Kumaş, İpek, Cam olarak kendi içinde bir kaç bölüme ayrıldığı için ortaya çıkan eserlerde haliyle çok oluyor.
Boyama branşına ait resimleri 8 bölüm halinde yayınlayacağım.

Boyama branşı ile ilgili daha fazla bilgiyi ve kurs merkezlerini buradan öğrenebilirsiniz.





2 yorum:

  1. çok güzel şeyler yapmıssınız,o baştaki silüetli olan takım tam bir sanat eseri,dekupaj mı yoksa boyama mı yapıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sanırım yanlış anladınız, görmüş olduğunuz eserlerin hiç birisi benim değil.
      Ben sadece sergi zamanı sergiye gidip, eserlerin resmini çekiyorum.
      Sergiye gitme imkanı olmayanlar için resimleri buradan yayınlıyorum.
      Beğendiğiniz esere bende hayranım, çok güzel bir işçilikle ortaya çıkmış.
      Fakat yapım aşamasında ne kullanıldığını bilmiyorum.
      Eserlerin üzerinde sadece yapan kişinin ismi ile branşı yazıyor, açıklayıcı bilgi olmuyor.
      Konu hakkında standda duran görevlilerden bilgi alınabiliyor.

      Sil