9 Kasım 2012 Cuma

MUHTEREM'LE SERGİYE

Merhaba,
6 yıldır blog dünyasında yemek blogum (Muhterem'le Afiyetle)ve gezi blogum (Muhterem'le Geziye) ile yayın yapıyordum.
Blog isimlerim Cin Ali serisi gibi oldu ama en azından benim yayın yaptığımı isminden anlayabiliyorsunuz : )
Gezi blogumda gezilecek yerler ve sergi resimlerine de yer veriyordum.
2007 yılında İsmek sergi resimlerini yayınladım.
Niyetim sadece o senenin sergi resimlerini yayınlamaktı.
Fakat İsmek sergi resimleri o kadar çok ilgi gördü ki, her yıl sergiyi ziyaret edip, resimlerini yayınlamaya başladım.
İlk yıl sadece 3-4 bölüm sürecek resimler vardı, daha sonra ki yıllarda gelen talepler üzerine her branştan resimler çekmeye başlayınca 3.000'e yakın resim ve 45 bölümlük yazı dizileri oluşmaya başladı.
Amacı gezi yazı ve resimleri olan gezi blogum da sergi resimlerinin yayını boyunca güncel gezi yazılarını yayınlayamadım.
Gezi blogum amacından uzaklaşmaya başlamıştı ki, bu yıl sadece sergi resimlerini yayınlamak için ayrı bir sayfa açmaya karar verdim.
Blogun ismini oluştururken herkesin sergi resimlerinde alıştığı "Muhterem'le Geziye" ismine yakın olan "Muhterem'le Sergiye" ismine karar verdim.
Sergiler her yıl Haziran ayında yapıldığı için şimdilik yeni sergi resimleri yok.
Fakat 2007 yılından itibaren yayınladığım sergi resimlerimi birer birer bu bloga taşıyacağım.
Her branşın kendine ait kategorisi olacak.
Kısmet olursa her yıl Feshane'de ki sergi resimlerini çekip, rahat rahat bu blogdan yayın yapacağım.
El sanatlarından hoşlanıyorsanız, İsmek ve diğer sergileri görmek istiyorsanız bu blog tam size göre, beklerim efendim : )
Görüşmek üzere...


4 yorum:

  1. Canim kolay gelsin blogun cok hos .

    YanıtlaSil
  2. Hayirli olsun hayirlara vesile olsun canim .
    muhabbetle

    YanıtlaSil